Besvarat

Mailproblem på företaget

  • 21 October 2019
  • 1 svar
  • 134 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer

Hej

Jag har problem med utgående mail via tre. De skickade mailen hamnar i skickatmappen men kommer inte iväg till mottagaren. Det gäller alla tremobiler på företaget. På datorn, som ör uppkopplad på wifi med annan operatör fungerar mailen felfritt. Detta började i fredags. Innan dess fungerade samtliga mobiler.

 

Mikarl


// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Nils 22 October 2019, 09:00

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36

Hejsan Mikael och varmt välkommen till forumet :slight_smile::wave_tone1:

Det kan röra sig om ett tillfälligt fel då det tidigare har fungerat för er.

Jag skulle rekommendera att du om möjligt går in på inställningarna för mailen i telefonen och kikar på om den utgående mailservern är korrekt. Den ska vara smtp.tre.se.

Skulle problemen hålla i sig behöver ni kontakta vår företagssupport, antingen genom att ringa dom på 311 från mobilen eller maila dom på foretagskundservice@tre.se så hjälper dom er direkt.

Svara