Jag har problem med utgående mail via tre. De skickade mailen hamnar i skickatmappen men kommer inte iväg till mottagaren. Det gäller alla tremobiler på företaget. På datorn, som ör uppkopplad på wifi med annan operatör fungerar mailen felfritt. Detta började i fredags. Innan dess fungerade samtliga mobiler.
Mikarl
// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Nils
Hejsan Mikael och varmt välkommen till forumet :slight_smile::wave_tone1:
Det kan röra sig om ett tillfälligt fel då det tidigare har fungerat för er.
Jag skulle rekommendera att du om möjligt går in på inställningarna för mailen i telefonen och kikar på om den utgående mailservern är korrekt. Den ska vara smtp.tre.se.
Skulle problemen hålla i sig behöver ni kontakta vår företagssupport, antingen genom att ringa dom på 311 från mobilen eller maila dom här, så hjälper dom er direkt.
Hejsan Mikael och varmt välkommen till forumet :slight_smile::wave_tone1:
Det kan röra sig om ett tillfälligt fel då det tidigare har fungerat för er.
Jag skulle rekommendera att du om möjligt går in på inställningarna för mailen i telefonen och kikar på om den utgående mailservern är korrekt. Den ska vara smtp.tre.se.
Skulle problemen hålla i sig behöver ni kontakta vår företagssupport, antingen genom att ringa dom på 311 från mobilen eller maila dom här, så hjälper dom er direkt.
Behöver du hjälp?
Har du inte hittat svar på din fråga, så kan du alltid höra av dig till oss!