Hej mitt nät slutade bara funka för ca 1 timme sedan mobilnumret är 07XXXXXXXX vad kan ha hänt har testat allt
Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till teknisk support
Sida 1 / 1
Hejsan @Robin87 och varmt välkommen till forumet!
Att du inte har nät kan bero på lite olika saker, så det är svårt att säga exakt vad felet ligger. Det första tipset som vi brukar ge är att man alltid först och främst startar om telefonen, men jag förstår att du redan har testat detta.
Det kan t.ex vara så att abonnemanget är spärrat, att det är en driftstörning i ditt område eller att det är något problem med telefonen/SIM-kortet.
På tre.se/driftinfo kan du se om det är en pågående drifstörning i ditt område. Som det ser ut så ska det ej finnas några aktiva drifstörningar för tillfället.
För att se över abonnemanget i sig kan du ta kontakt med kundservice via chat som kan hjälpa dig se över problemet direkt med dig.
Att du inte har nät kan bero på lite olika saker, så det är svårt att säga exakt vad felet ligger. Det första tipset som vi brukar ge är att man alltid först och främst startar om telefonen, men jag förstår att du redan har testat detta.
Det kan t.ex vara så att abonnemanget är spärrat, att det är en driftstörning i ditt område eller att det är något problem med telefonen/SIM-kortet.
På tre.se/driftinfo kan du se om det är en pågående drifstörning i ditt område. Som det ser ut så ska det ej finnas några aktiva drifstörningar för tillfället.
För att se över abonnemanget i sig kan du ta kontakt med kundservice via chat som kan hjälpa dig se över problemet direkt med dig.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.