Skip to main content
Besvarat

Please contact your provider

  • 5 april 2025
  • 1 svar
  • 26 visningar

You have exhausted all attempts to unlock your PUK

Bäst svar av Limpen

Hi ​@Reem_I!

Sorry about the late answer 🙃

If you have exhausted all attempts to unlock your PUK, you need a new SIM-card. You can get a new one if you:

  1. Log in to Mitt3
  2. Click on your subscription
  3. Under Hantera SIM-kort, click on Beställ nytt SIM-kort

​​​​​​​

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 181 kommentarer
  • Svar
  • 11 april 2025

Hi ​@Reem_I!

Sorry about the late answer 🙃

If you have exhausted all attempts to unlock your PUK, you need a new SIM-card. You can get a new one if you:

  1. Log in to Mitt3
  2. Click on your subscription
  3. Under Hantera SIM-kort, click on Beställ nytt SIM-kort

​​​​​​​


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies