SIM-kort är PUK låst, står det i displayen men inget händer när jag angett PUK-koden.
Behöver 3 återställa något?
rRedigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
Sida 1 / 1
Hej Joakim och varmt välkommen till 3Community! :-)
Det låter väldigt märkligt! Är du säker på att anger korrekt PUK-kod? Koden i sig är knutet till SIM-kortet så Tre kan inte göra något för att det ska fungera, förutom att skicka ut ett nytt SIM-kort med en ny kod.
Du kan se din PUK-kod direkt på Mitt3, dubbelkolla så att den är korrekt.
Hör gärna av dig här hur det går för dig!
Det låter väldigt märkligt! Är du säker på att anger korrekt PUK-kod? Koden i sig är knutet till SIM-kortet så Tre kan inte göra något för att det ska fungera, förutom att skicka ut ett nytt SIM-kort med en ny kod.
Du kan se din PUK-kod direkt på Mitt3, dubbelkolla så att den är korrekt.
Hör gärna av dig här hur det går för dig!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.