Skip to main content
Besvarat

Roaming i London

• 27 april 2018
  • 2 svar
  • 431 visningar

Hej jag lyckas inte få igång Internet på mobilen trotts att jag har igång roaming för alla nätverk. Vad ska jag göra?

Bäst svar av Johnny

Hej Sara, och varmt välkommen till 3Commuity!

Pettersson skrev:
Hej!

Hur har det gått? Om det fortfarande inte fungerar, testa att söka nät manuellt och där välja något - förslagsvis 3 UK. Fungerar det?

Hur har allting gått med dataroamingen? Fungerade det efter tipset från @Pettersson?

Om problemet kvarstår och du säkerställt att dataroamingen är aktiverad så kan det bero på en tidigare inlagd begränsning på ditt abonnemang. Du kan säkerställa det genom att kontakta vår kundservice.
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 28 april 2018
Hej!

Hur har det gått? Om det fortfarande inte fungerar, testa att söka nät manuellt och där välja något - förslagsvis 3 UK. Fungerar det?

Johnny
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Pensionerad Moderator
  • 3 maj 2018
Hej Sara, och varmt välkommen till 3Commuity!

Pettersson skrev:
Hej!

Hur har allting gått med dataroamingen? Fungerade det efter tipset från @Pettersson?

Om problemet kvarstår och du säkerställt att dataroamingen är aktiverad så kan det bero på en tidigare inlagd begränsning på ditt abonnemang. Du kan säkerställa det genom att kontakta vår kundservice.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies