Skip to main content

Hej!
Jag och min fru har varsin Xperia 5 III som vi köpte till julklapp. Efter någon uppdatering som kom runt nyår så kommer det upp ett popup meddelande om att SIM Verktyg Kanal Öppen och man kan välja Ja eller Nej. Oavsett vad man trycker så kommer det upp igen, gång på gång. Sen slutar det i någon dag och sen kommer det tillbaka.
Min fru har problemet nästintill varje dag, medans jag inte har det mer än kanske någon gång i veckan. Oavsett så är det väldigt störigt. 

Igår ballade hennes telefon ur totalt och började starta om sig själv hela tiden. Tipset jag fick då var att fabriksåterställa telefonen för att det kunde vara något i systemet som buggade. Däremot så försvann inte SIM Verktygs problemet. Det fortsätter att ploppa upp.

Någon som har samma problem eller kanske till och med lösning på det? Eller ska man skicka in dom på service eller liknande?

MVH
Robin 

Hejsan 👋🏻@Frida.h82 


Så allting fungerar som det ska nu sen några veckor tillbaka ? Eller upplever du fortfarande problem med din mobil ?! 😊

 

Med vänlig hälsning, F 

Min mobil verkar fungera som den ska, sedan några veckor tillbaka, japp!

 


Lämna en kommentar