Besvarat

svarare

  • 7 December 2023
  • 1 svar
  • 43 visningar

Hej vill bara få bekräftat från er att ni har stängt av min svarsfunktion.  Har igår haft samtal med kundtjänst (för andra gången) o bett er stänga av svarare funktion. Är osäker om det fungerat.  Tacksam för återkoppling på denna undran 

 Mvh Anna visser 

icon

Bäst svar av Younes M 8 December 2023, 08:40

Visa original

1 svar

Användarnivå 2
Emblem +8

Hej @AnnaV, Välkommen till 3Community! 😀

 

Superbra fråga! Det finns ett enkelt sätt där du kan kontrollera om ditt 3Svar är av eller på. Om du börjar med att loggar in på mitt3 (Du kan enkelt logga in med Bank-id). När du är inloggad följ nedan instruktioner:

 

  1. Klicka på ditt abonnemang det avser under fliken “Abonnemang”. 
  2. Nästa steg blir att leta efter “Djupdyk i abonnemanget” Under det kommer du hitta “Abonnemangsdetaljer”
  3. När du är inne på “Abonnemangsdetaljer” kommer du kunna hitta “Samtalsinställningar”.
  4. Under “Samtalsinställningar” kommer du kunna se om “3Svar” är av eller på. 

 

Hoppas detta var till din hjälp! 😀

Svara