Skip to main content

Hej, 

Täckningen har blivit nästintill katastrofalt dålig med tre i Rottne. Vad är det som händer? Blir det ingen bättring så vill jag reklamera mitt och min frus abonnemang, vi kan inte ringa längre som det är nu. 

mvh

Uffe

Hej, 

Täckningen har blivit nästintill katastrofalt dålig med tre i Rottne. Vad är det som händer? Blir det ingen bättring så vill jag reklamera mitt och min frus abonnemang, vi kan inte ringa längre som det är nu. 

mvh

Uffe

@UffeKardell Välkommen till 3Community 🙌

Upplever ni att problemet kvarstår? Har ni kontaktat kundtjänst för att se om det är driftstdriftstörningar i området? 

Och har ni provat att starta om mobilen? 

Hej, 

Jag har varit i kontakt med kundtjänst, tydligen problem med en mast sedan 21/12!

Kunde varit bra om detta hade stått med under ”driftinformation”, där det står att det inte finns några problem. 

Mvh

Uffe

Hej. Jag och min son har samma problem. Vi bor på bredvik. Vill ha kompensation för detta då telefonerna inte fungerat sen dem 22 dec för oss.

Hej, 

Jag har varit i kontakt med kundtjänst, tydligen problem med en mast sedan 21/12!

Kunde varit bra om detta hade stått med under ”driftinformation”, där det står att det inte finns några problem. 

Mvh

Uffe

@UffeKardell Jag kollade också om det var driftstörningar i ditt område? Inget framgick på deras hemsida. Kanske låg bemanning runt julen som kunde uppdatera hemsidan?? 

@JeppePeppe Här är ett solklart fall där 3 borde kunna bli bättre på att få ut information till berörda kunder 😃🙌🙏

Hej. Jag och min son har samma problem. Vi bor på bredvik. Vill ha kompensation för detta då telefonerna inte fungerat sen dem 22 dec för oss.

@Högöalle All form om eventuell kompensation så får du kontakta 3:s kundtjänst 

Hej,

Ser att vi har haft en driftstörning i Rottne.

Felet avhjälptes den 2 januari. 

Hoppas att det nu fungerar normalt igen, och har du fortsatt problem är du välkomen att höra av dig igen till kundtjänst.

//

Hoppas det är löst för er ​@UffeKardell & ​@Högöalle!

@JeppePeppe Här är ett solklart fall där 3 borde kunna bli bättre på att få ut information till berörda kunder 😃🙌🙏

Verkligen! Håller med dig 👍

Hej,

Ser att vi har haft en driftstörning i Rottne.

Felet avhjälptes den 2 januari. 

Hoppas att det nu fungerar normalt igen, och har du fortsatt problem är du välkomen att höra av dig igen till kundtjänst.

//

@Jonte062 tack för informationen 🙌 Jag har skickat ett PM till också! 

Hoppas det är löst för er ​@UffeKardell & ​@Högöalle!

Verkligen! Håller med dig 👍

@JeppePeppe Tack! Man kan alltid bli bättre 😉

Hej ​@Högöalle

Om det är Bredvik i Växjö som du upplever problem så ser jag att vi har en pågående störnig på en av våra anläggningar där. Tyvärr har felavhälpningen dragit ut på tiden då felet är av större karraktär. Bl.a. måste en del utrustning bytas ut helt för att anläggningen skall kunna tas i drift igen.

Vi jobbar med att åtgärda felet så snart vi kan, och hoppas att det snart fungerar som det skall igen.

//

Hej ​@Högöalle

Om det är Bredvik i Växjö som du upplever problem så ser jag att vi har en pågående störnig på en av våra anläggningar där. Tyvärr har felavhälpningen dragit ut på tiden då felet är av större karraktär. Bl.a. måste en del utrustning bytas ut helt för att anläggningen skall kunna tas i drift igen.

Vi jobbar med att åtgärda felet så snart vi kan, och hoppas att det snart fungerar som det skall igen.

//

@Högöalle Ser att driftkartan nu är uppdaterad i ditt område och precis som ​@Jonte062 skriver att man har störningar i sina anläggningar.

Var faktiskt i Växjö själv i helgen och åkte tåget väster ut och fick bara UMTS-nätet vid Bergsnäs. 

Lämna en kommentar