Besvarat

trasig telefon

  • 27 August 2019
  • 2 svar
  • 198 visningar

Hej Jag har ett abonnemang på en iPhone 8 och nu är det så att något har hänt med min laddport i telefonen. Det är endast 1 laddare som fungerar till min telefon. Köpt 2 nya laddare ingen fungerar. Och nu börjar min ladd sladd gå sönder. Hade velat lämna in den eller be någon kolla på den. Är det någon försäkring som täcker den eller garanti kanske. Går knappt o använda laddaren längre och då kommer jg inte ha någon telefon för ingen annan laddare fungerar. Testat alla möjliga men inget fungerar. Tacksam för svar snarast:) mvh Oliver Johansson
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 27 August 2019, 18:19

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, om det är
så att porten är dålig kan du testa med ett gem att peta lite lätt i det och se om det är damm i.

jag skulle rekommendera att se vad tex Apple kan göra eller din lokala 3butik. Tror att det kan gå på någon form av hemförsäkring. Så kolla med ditt försäkringsbolag om dom kanske räcker sådana kostnader.

tips är att om inte det känns värt att laga den för kostnad så kan du alltid ladda din iPhone8-och uppåt trådlöst. Med tex en Trådlös laddplatta det borde fungera utmärkt om det är uttaget som är dåligt 🙂
Användarnivå 7
Emblem +36
Hej, om det är
så att porten är dålig kan du testa med ett gem att peta lite lätt i det och se om det är damm i.

jag skulle rekommendera att se vad tex Apple kan göra eller din lokala 3butik. Tror att det kan gå på någon form av hemförsäkring. Så kolla med ditt försäkringsbolag om dom kanske räcker sådana kostnader.

tips är att om inte det känns värt att laga den för kostnad så kan du alltid ladda din iPhone8-och uppåt trådlöst. Med tex en Trådlös laddplatta det borde fungera utmärkt om det är uttaget som är dåligt :)



Snyggt svar @Chipsgeneralen! 👍

@Hallqviiist, fick du svar på din fråga? Precis som tidigare skrivet så skulle jag ta den till en 3Butik för att låta dem se över detta, annars kan jag även säga att en trådlös laddplatta är suverän! Använder den hela tiden hemma, och är för övrigt en riktigt fräsig skrivbordsdetalj.

Svara