Besvarat

uppkoppling

  • 18 November 2019
  • 1 svar
  • 142 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer

Helt plötsligt (började förra veckan) har jag problem med min uppkoppling. Är jag någonstans där det borde finnas wifi som inte fungerat (typ hemma under uppgradering eller på bio när man passerar biljettkoll) hoppar det inte av sig självt till 4g. Jag måste stänga av wifi för att den ska komma igång. Jag har haft 3 i 13 år och samsungtelefoner i 7 år och det har aldrig hänt förut. Det enda jag kan koppla det till är att det började efter senaste uppgraderingen.

 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till teknisk support[/i]

icon

Bäst svar av Pettersson 18 November 2019, 19:24

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

det låter som att det är något med telefonen som inte riktigt vill fungera som det ska. Har du testat att starta om din telefon?

 

Om det inte hjälper, så utgår jag från att du har en Samsung-telefon och skulle därför rekommendera dig att du vänder dig direkt till Samsungs support som kan hjälpa dig vidare.

 

Här finns du kontaktuppgifter.

Svara