Hej! Jag försöker låsa upp min telefon, men när jag fyller i imei-numret säger tre:s hemsida att mitt imei-nummer inte finns registrerat hos dem. Jag fick min telefon utbytt via tre:s försäkring förra vintern, men rimligen borde väl tre hålla koll på de nya enheter de ger ut på försäkring?
Sida 1 / 1
Hej!
Om din telefon tre utbytt på din försäkring finns inte telefonen i det system hemsidan kollar mot. Kundservice kommer att kunna hjälpa dig med en upplåsning av telefonen. Du når dem på 0735-300 400, öppet till 20 idag :)
Här kan du läsa mer om upplåsning.
Om din telefon tre utbytt på din försäkring finns inte telefonen i det system hemsidan kollar mot. Kundservice kommer att kunna hjälpa dig med en upplåsning av telefonen. Du når dem på 0735-300 400, öppet till 20 idag :)
Här kan du läsa mer om upplåsning.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.