Besvarat

Varför säger tre:s hemsida att mitt imei-nummer inte finns i deras system?

  • 2 October 2018
  • 1 svar
  • 806 visningar

Hej! Jag försöker låsa upp min telefon, men när jag fyller i imei-numret säger tre:s hemsida att mitt imei-nummer inte finns registrerat hos dem. Jag fick min telefon utbytt via tre:s försäkring förra vintern, men rimligen borde väl tre hålla koll på de nya enheter de ger ut på försäkring?
icon

Bäst svar av Pettersson 2 October 2018, 06:55

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Om din telefon tre utbytt på din försäkring finns inte telefonen i det system hemsidan kollar mot. Kundservice kommer att kunna hjälpa dig med en upplåsning av telefonen. Du når dem på 0735-300 400, öppet till 20 idag :)

Här kan du läsa mer om upplåsning.

Svara