Skip to main content
Svar

Varför säger tre:s hemsida att mitt imei-nummer inte finns i deras system?

  • October 2, 2018
  • 1 svar
  • 842 visningar

Hej! Jag försöker låsa upp min telefon, men när jag fyller i imei-numret säger tre:s hemsida att mitt imei-nummer inte finns registrerat hos dem. Jag fick min telefon utbytt via tre:s försäkring förra vintern, men rimligen borde väl tre hålla koll på de nya enheter de ger ut på försäkring?

Bäst svar av Pettersson

Hej!

Om din telefon tre utbytt på din försäkring finns inte telefonen i det system hemsidan kollar mot. Kundservice kommer att kunna hjälpa dig med en upplåsning av telefonen. Du når dem på 0735-300 400, öppet till 20 idag :)

Här kan du läsa mer om upplåsning.

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • October 2, 2018
Hej!

Om din telefon tre utbytt på din försäkring finns inte telefonen i det system hemsidan kollar mot. Kundservice kommer att kunna hjälpa dig med en upplåsning av telefonen. Du når dem på 0735-300 400, öppet till 20 idag :)

Här kan du läsa mer om upplåsning.