TK1 skrev:
@JeppePeppe
Hej.
Har du möjligtvis fått någon form av återkoppling?
//Ted
Hej igen @TK1! Tack för ditt tålamod här, nu har jag fått svar från ansvarig.
Jag kan bekräfta att vi inte har den funktionaliteten som du beskriver i ditt inlägg. Vår interna bedömning är att för det fåtalet vi löser problemet för med den funktionen, så skapas det fler problem för den stora massan. Det handlar om en teknisk komplexitet och lägre tillgång till felsökning då vi exempelvis inte har kontroll över samtal som sker över WiFi.
Kopplat till själva problemet du upplever med täckningen, så är det bäst i ditt fall att kontakta vår tekniska avdelning så att vi kan göra en mer gedigen utredning för att ta reda på varför det inte fungerar bra på platsen.
Du når dem genom att kontakta vår kundservice här, och välja teknisk support i knappvalen när du ringer in.
Jag hoppas verkligen att det går att lösa detta för dig! ⭐