[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.]
Tre.Smart.Facades.Auth.UserFacade.get_DisplayName() in c:\build\vsts-agent2\_work\11\s\Tre.Smart\Facades\Auth\UserFacade.cs:52
Tre.Handlers.Pages.My3.InitialStateBuilder.CreateInitialState() in c:\build\vsts-agent2\_work\11\s\www\Handlers\Pages\My3\My3ReactViewPage.aspx.cs:43
Tre.Handlers.Pages.My3.My3ReactViewPage.GetInitialState() in c:\build\vsts-agent2\_work\11\s\www\Handlers\Pages\My3\My3ReactViewPage.aspx.cs:28
Tre.Partials.Controls.My3.My3Menu.Page_Load(Object sender, EventArgs e) in c:\build\vsts-agent2\_work\11\s\www\Partials\Controls\My3\My3Menu.ascx.cs:11
System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +51
System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +95
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +59
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +131
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +678
Besvarat
Problem med Mitt3
code:
Bäst svar av Jocke
Hej @rupy .
Jag har undersökt detta närmare och det finns inga rapporterade driftstörningar eller generella problem med Mitt3. Detta oavsett vilket inlogg som används (Mobilt bank-id, telefonnummer eller mejladress).
Prova gärna att logga in via appen på en telefon eller via en annan webbläsare.
Visa originalJag har undersökt detta närmare och det finns inga rapporterade driftstörningar eller generella problem med Mitt3. Detta oavsett vilket inlogg som används (Mobilt bank-id, telefonnummer eller mejladress).
Prova gärna att logga in via appen på en telefon eller via en annan webbläsare.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.