Skip to main content

felanmälan

  • 27 oktober 2022
  • 3 svar
  • 483 visningar

4G i Stallarholmen har tagit slut mitt under Robinson har bara 2G, hittar ingen felanmälan nummer eller annat sätt att påtala felet, Frugan i uppror och hon ojar sig över att inte kunna spela sina spel i morgon. Ett pankisproblem. Hälsningar Bosse W

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 27 oktober 2022

Hejsan 🙂, @Catt 

Tråkigt att höra att det strular mitt i allt spännande . Är det Router/Modem/bredband du syftar på eller är det från Telefon / Läsplatta ?

Oavsett , testa och starta om enheten till en början . Om det inte återgår då , så får vi hoppas det löser sig under natten .

Annars är det bra att påpeka detta till kundservice på telefon under morgondagen .

Här har du vidare kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh F


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 31 oktober 2022

Nej! Beklagar att det strulade mitt under programmet…

Hur är det nu? Antar att det fungerar nu igen? 🤔

Återkom annars så undersöker vi!


  • Rookie
  • 31 oktober 2022

Jeppe Peppe jo se de funkade när gumman kom opp ur slafen på morgonen och har fungerat sen dess. Jag bytte till en annan router men det var lika illa, men som sagt var när det funkade bytte jag till baka till Zyxel. Tack för omtanken. Mvh Bosse W


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies