Skip to main content
Besvarat

GB förbrukning

• 19 november 2018
  • 1 svar
  • 340 visningar

Jag undrar hur jag gör för att se hur mycket GB jag har kvar

Bäst svar av Pettersson

Hej!

Du kan enkelt se din förbrukning genom ett konto på Mitt3. Där ser du hur mycket du ringt, surfat, SMSat osv. Du ser också hur mycket surf du har kvar 🙂

Här kan du läsa mer om hur du kommer igång med ett Mitt3-konto. Ett jättebra tips är att ladda ner Mitt3 appen om du har en Android eller iPhone, så kan du följa förbrukningen direkt i mobilen.
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 19 november 2018
Hej!

Du kan enkelt se din förbrukning genom ett konto på Mitt3. Där ser du hur mycket du ringt, surfat, SMSat osv. Du ser också hur mycket surf du har kvar 🙂

Här kan du läsa mer om hur du kommer igång med ett Mitt3-konto. Ett jättebra tips är att ladda ner Mitt3 appen om du har en Android eller iPhone, så kan du följa förbrukningen direkt i mobilen.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies