Skip to main content
Besvarat

Avslutas abonnemanget hos min gamla operatör per automatik?

• 15 september 2019
  • 1 svar
  • 406 visningar

Jag beställde en iphone 11 idag samt abonnemang hos er, men just nu är mitt abonnemang kopplat till comviq. Kommer det att avslutas automatiskt när mitt abonnemang hos er startar, eller måste jag kontakta comviq för att avsluta mitt nuvarande abonnemang hos dem?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

Välkommen till 3Community och till oss här på Tre @Nour 🙂.

Har du valt att flytta med dig ditt befintliga nummer hos din nuvarande operatör till oss ska abonnemanget hos din nuvarande operatör avslutas om det inte har någon bindningstid kvar.
Vi rekommenderar dock alltid att se över detta. Dubbelkolla villkoren för ditt abonnemang och hur du avslutar det med din nuvarande operatör så att allt blir korrekt.

Grattis till din nya iPhone!
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • Svar
  • 16 september 2019
Välkommen till 3Community och till oss här på Tre @Nour 🙂.

Har du valt att flytta med dig ditt befintliga nummer hos din nuvarande operatör till oss ska abonnemanget hos din nuvarande operatör avslutas om det inte har någon bindningstid kvar.
Vi rekommenderar dock alltid att se över detta. Dubbelkolla villkoren för ditt abonnemang och hur du avslutar det med din nuvarande operatör så att allt blir korrekt.

Grattis till din nya iPhone!

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies