Skip to main content
Besvarat

Mobildata slut

  • 19 oktober 2018
  • 1 svar
  • 269 visningar

Hej! Min mobildata är slut. Mitt abonnemang och pott99 abonnemanget delar data. Vi har över 500 gb här hemma. Varför har surfen tagit slut? Kan ni hjälpa mig? Mvh Erica

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Bäst svar av Nils

Hej @Ericakessen!

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Du kan se över hur mycket surf du har utnyttjat direkt på Mitt3. Om det är så att du har surf kvar på bredbandet kan det vara just den delade datan som inte har blivit aktiverad. Jag hade rekommenderat att du tar kontakt med vår kundservice som kan kika på det åt dig.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 22 oktober 2018
Hej @Ericakessen!

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Du kan se över hur mycket surf du har utnyttjat direkt på Mitt3. Om det är så att du har surf kvar på bredbandet kan det vara just den delade datan som inte har blivit aktiverad. Jag hade rekommenderat att du tar kontakt med vår kundservice som kan kika på det åt dig.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies