Besvarat
Glömt lösenord mobilt modem Huawei E5573s
Jag har glömt lösenord/password till mitt mobila modem Huawei E5573s.
Lappen med lösenord, som enligt Tre ska sitta på baksidan av modemet har trillat bort (eller aldrig suttit där). Vem ska jag kontakta/var kan jag hitta lösenordet. Behöver detta får att kunna ansluta nya enheter!
Lappen med lösenord, som enligt Tre ska sitta på baksidan av modemet har trillat bort (eller aldrig suttit där). Vem ska jag kontakta/var kan jag hitta lösenordet. Behöver detta får att kunna ansluta nya enheter!
Bäst svar av Pettersson
Hej!
Baksidan är en lucka som du borde kunna ta av (där batteriet och sim-kortet sitter). Lyckas du med detta? Där under borde det finnas en lapp med information om nätverksuppgifterna - "SSID" är nätverksnamnet och "WiFi KEY" är lösenordet. Denna lapp kan även sitta under batteriet. :)
Hittar du detta?
Visa originalBaksidan är en lucka som du borde kunna ta av (där batteriet och sim-kortet sitter). Lyckas du med detta? Där under borde det finnas en lapp med information om nätverksuppgifterna - "SSID" är nätverksnamnet och "WiFi KEY" är lösenordet. Denna lapp kan även sitta under batteriet. :)
Hittar du detta?
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.