Skip to main content
Fråga

Problem med att upprätta ett mobilavtal på samsung galaxy watch 5 pro lte ( och fold 4)

  • 31 maj 2023
  • 7 svar
  • 809 visningar

Hej har haft galaxy klocka sedan många år  aldrig vart några problem att skapa ett mobil avtal i mellan telefon och klocka , men nyinköpta samsung galaxy watch 5 pro lte går inte!  får bara meddelande “ Ajdå, något gick fel vi kommer åtgärda problemet så fort som möjligt 

och ja den är på mobilt nätverk och senaste uppdateringarna på både klocka och telefon  och ominstallerat samsung wearable  mmm mm

 

någon mer med samma tråkiga fel meddelande

7 svar

  • Skribent
  • Rookie
  • 4 kommentarer
  • 31 maj 2023

Ska tillägga att inte ens min gamla klocka som nollställdes går att upprätta mobilt heller


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 31 maj 2023

Hejsan , @forse 

Om det inte fungerar enligt instruktionerna nedan. Så skulle jag råda dig att kontakta 3 Kundservice. Så dom får till sig om något inte står rätt till med tjänsten .

https://community.tre.se/tillbehoer-55/staella-in-galaxy-watch-anslutning-3960

https://www.samsung.com/se/support/mobile-devices/activate-lte-service-for-your-samsung-galaxy-watch/

Här har du deras kontaktuppgifter. Snabbaste sättet att kontakta dom är via chatt skulle jag tänka mig .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F


  • Skribent
  • Rookie
  • 4 kommentarer
  • 1 juni 2023
frodrik91 skrev:

Hejsan , @forse 

Om det inte fungerar enligt instruktionerna nedan. Så skulle jag råda dig att kontakta 3 Kundservice. Så dom får till sig om något inte står rätt till med tjänsten .

https://www.samsung.com/se/support/mobile-devices/activate-lte-service-for-your-samsung-galaxy-watch/

Här har du deras kontaktuppgifter. Snabbaste sättet att kontakta dom är via chatt skulle jag tänka mig .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F

Godmorgon yes de är underrättade  , fast det händer inte mycket tyvärr, men de jobbar väl på nån lösning får man hoppas


  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 1 juni 2023

Jag har samma problem. 😔

Är detta ett problem som ligger hos tre? 


  • Skribent
  • Rookie
  • 4 kommentarer
  • 1 juni 2023
Emma.olsson7 skrev:

Jag har samma problem. 😔

Är detta ett problem som ligger hos tre? 

Måste det vara , försökte till och med  en äldre telefon och min äldre watch , samma fel meddelande , så man får hoppas de löser detta 

 

Ringde samsung i dag och jag hoppas att personen jag pratade med där inte visste vad han snackade om , för han sa att tre (3) inte längre är med på listan för kompatibilitet med Samsungs watch klockor 🤨


  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 2 juni 2023

Det hoppas jag verkligen inte.😔


  • Skribent
  • Rookie
  • 4 kommentarer
  • 2 juni 2023

2/ 6 Så nu funkar det igen 🙏🚀💪


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies