Hej, jag hade beställt e-sim till min klocka och jag fick det direkt till klockan. men fick ingen QR-kod eller något. så har inte tillgång till min puk-kod, jag är en extra användare och har kikat på min mors "mitt3" för att se om jag hittar men den gör jag inte. vad ska jag göra?
E-sim puk-kod
Bäst svar av Lux
när du beställer ett eSIM till en smartklocka får du ingen QR-kod, aktiveringen genomförs genom appen. I ditt fall är det Wearables-appen du använder. Det finns inte heller någon pin- eller puk-kod till detta. Det är skillnad på eSIM för mobil och smartklocka, eSIM för mobiltelefoner använder en QR-kod för aktivering.
Kostnaden för att ha eSIM i din klocka är 49kr/månad. I vissa fall är det sex månader kostnadsfritt innan det börjar kosta. Om du inte önskar att betala för tjänsten behöver du säga upp den en månad innan debiteringen startar.
Här nedan finns information om hur du aktiverar tjänsten på klockan:
tack förstod det, har inga problem att betala 49kr/månad. men det var bara att när man avslutar abonnemanget så kan det tillkomma en extra kostnad. men tack för informationen!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.