Skip to main content
Besvarat

Abonnemang fungerar inte i utlandet

• 14 april 2019
  • 1 svar
  • 884 visningar

Är i Eilat israel just nu
Ttecknat 3tre världen.
Mina abonnemang verkar spärrat katastrof för mig
Måste kunna gå ringa framförallt.

Hur gör jag?,
Hjälp.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Bäst svar av Jocke

Välkommen till 3Community @Eskilsson0.

Är du 100% på att det finns en spärr på ditt/dina abonnemang för utlandsanvändande. Då behöver den tas bort för att det ska fungera utomlands. Du kan ta bort den genom att kontakta kundservice.

Det kan även vara så att du behöver göra en felsökning för att få nätet att hoppa igång. Kolla gärna in artikeln "Ingen täckning i utlandet" för att se om det löser dina problem.

Lycka till och ha en trevlig resa!
Visa original

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 656 kommentarer
  • Svar
  • 16 april 2019
Välkommen till 3Community @Eskilsson0.

Är du 100% på att det finns en spärr på ditt/dina abonnemang för utlandsanvändande. Då behöver den tas bort för att det ska fungera utomlands. Du kan ta bort den genom att kontakta kundservice.

Det kan även vara så att du behöver göra en felsökning för att få nätet att hoppa igång. Kolla gärna in artikeln "Ingen täckning i utlandet" för att se om det löser dina problem.

Lycka till och ha en trevlig resa!

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies