Skip to main content
Besvarat

Vill ta bort uppgifter på Eniro

• 11 juli 2018
  • 1 svar
  • 9812 visningar

Hej jag vill få bort mitt namn och telefonnummer från Eniro och enligt dem tar ni bort och sedan meddelar dem

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

Hejsan @Hakekb!

Det går alldeles utmärkt att ta bort den informationen. Den typ av inställning görs via vår kundportal, Mitt3.

Logga enkelt in med ditt registrerade mobilnummer alternativt mejladress och ändra inställningarna efter ditt önskemål.

Det finns en kort beskrivning om hur du går tillväga här.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • Svar
  • 13 juli 2018
Hejsan @Hakekb!

Det går alldeles utmärkt att ta bort den informationen. Den typ av inställning görs via vår kundportal, Mitt3.

Logga enkelt in med ditt registrerade mobilnummer alternativt mejladress och ändra inställningarna efter ditt önskemål.

Det finns en kort beskrivning om hur du går tillväga här.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies