Skip to main content
Besvarat

Gruppsamtal /telefonkonferens

  • 17 november 2020
  • 5 svar
  • 5666 visningar

Hej,

försöker få till gruppsamtal/ telefonkonferens (från iPhone till båda iPhone och Andrdoid) men lyckas inte slå ihop samtal. Har det med abonnenter / operatören att göra? Går inte detta när man har 3 som operatör?

Tacksam för svar/ hjälp i frågan.

 

Med vänlig hälsning

Marthe

Bäst svar av Erik

Hej @Marthe, det stämmer bra. Om du inte har aktiverat “Flerpartssamtal” tidigare behöver du ta kontakt med kundservice antigen via Chatt eller telefon så hjälper dem dig med det. När det är påslaget kommer du att kunna trycka på “pilen” för att slå ihop samtal. :relaxed:

Visa original

5 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2691 kommentarer
  • 17 november 2020

@Marthe Hej,

 

när du försöker slå ihop samtalen, får du något felmeddelande?


  • Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 18 november 2020

Hej @Pettersson

Nix, inget meddelande när jag försöker slå hop samtalen, det funkar bara inte…. 

Inget händer. Det går att byta samtalspartner, med den vågiga pilen, men lite kopla så vi alla kan höra varandra. 

Undrar om det kan vara inställningar hos 3 / abonnemanget, hört om något sådant?


Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 681 kommentarer
  • Svar
  • 18 november 2020

Hej @Marthe, det stämmer bra. Om du inte har aktiverat “Flerpartssamtal” tidigare behöver du ta kontakt med kundservice antigen via Chatt eller telefon så hjälper dem dig med det. När det är påslaget kommer du att kunna trycka på “pilen” för att slå ihop samtal. :relaxed:


  • Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 18 november 2020

@Erik 

Yepp! Jag skrev till er (3) igår, och efter att idag ha meddelat kontroll-info (så att ni vet det är mig) var det fixat inom några minuter! 

Funkade hur bra som helst! Både på iPhone och Android 

 

 


Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 681 kommentarer
  • 18 november 2020
Marthe skrev:

@Erik

Yepp! Jag skrev till er (3) igår, och efter att idag ha meddelat kontroll-info (så att ni vet det är mig) var det fixat inom några minuter! 

Funkade hur bra som helst! Både på iPhone och Android 

 

 

Så bra @Marthe! Skönt att det löste sig relativt smärtfritt. :)

Vi vet att denna inställning vill man kunna ändra på egen hand via Mitt3 och jobbar för att få till denna funktionalitet. 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies