försöker få till gruppsamtal/ telefonkonferens (från iPhone till båda iPhone och Andrdoid) men lyckas inte slå ihop samtal. Har det med abonnenter / operatören att göra? Går inte detta när man har 3 som operatör?
Tacksam för svar/ hjälp i frågan.
Med vänlig hälsning
Marthe
Bäst svar av Erik
Hej @Marthe, det stämmer bra. Om du inte har aktiverat “Flerpartssamtal” tidigare behöver du ta kontakt med kundservice antigen via Chatt eller telefon så hjälper dem dig med det. När det är påslaget kommer du att kunna trycka på “pilen” för att slå ihop samtal.
Hej @Marthe, det stämmer bra. Om du inte har aktiverat “Flerpartssamtal” tidigare behöver du ta kontakt med kundservice antigen via Chatt eller telefon så hjälper dem dig med det. När det är påslaget kommer du att kunna trycka på “pilen” för att slå ihop samtal.
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte. Läs mer om vår cookiepolicy
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.