Besvarat
Funkar inte att beställa nytt SIM-kort via Mitt3
Hur kan jag beställa ett bytt simkort verkar inte gå på Mitt3
Bäst svar av Nils
Halloj @Cardell !
Varmt välkommen till 3Community! :-)
Du kan beställa ett nytt SIM-kort genom att kontakta kundservice eller besöka en 3Butik, men det ska absolut även fungera att göra via Mitt3.
Det är även under den här fliken som du sedan kan aktivera ditt SIM-kort genom att knappa in SIM-kortsnumret (19 siffror) och klicka på aktivera.
Visa originalVarmt välkommen till 3Community! :-)
Du kan beställa ett nytt SIM-kort genom att kontakta kundservice eller besöka en 3Butik, men det ska absolut även fungera att göra via Mitt3.
- Logga in på Mitt3
- Klicka på abonnemangsfliken
- Scrolla ner till inställningar
- Välj beställ/aktivera SIM-kort.
- Klicka på knappen beställ nytt SIM-kort
Det är även under den här fliken som du sedan kan aktivera ditt SIM-kort genom att knappa in SIM-kortsnumret (19 siffror) och klicka på aktivera.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.