Skip to main content
Besvarat

Puk-kod fungerar inte

  • 19 maj 2019
  • 1 svar
  • 320 visningar

När jag försöker logga in på min telefon står det fel pin-kod fast jag vet att den är rätt. När jag slår i puk-koden som jag vet är rätt, står det fel puk-kod. Vad kan ha hänt?
Mde vänlig hälsning Mariette

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Nils

Hej @Nettis01 och varmt välkommen till 3Community!

Det låter väldigt märkligt! Har du möjligtvis nyligen bytt SIM-kort? Då har du nämligen en ny PUK-kod.

Du kan smidigt se din PUK-kod direkt på Mitt3. Vi har skapat en guide här på forumet som du hittar här.

https://community.tre.se/abonnemang-8/puk-haer-hittar-du-den-2203
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 822 kommentarer
  • Svar
  • 20 maj 2019
Hej @Nettis01 och varmt välkommen till 3Community!

Det låter väldigt märkligt! Har du möjligtvis nyligen bytt SIM-kort? Då har du nämligen en ny PUK-kod.

Du kan smidigt se din PUK-kod direkt på Mitt3. Vi har skapat en guide här på forumet som du hittar här.

https://community.tre.se/abonnemang-8/puk-haer-hittar-du-den-2203

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies