Skip to main content
Besvarat

Kan jag använda mobilen efter bindningstiden gått ut?

  • 19 juni 2019
  • 2 svar
  • 368 visningar

Kan jag använda mobilen som vanligt trots att bindningstiden gått ut?
Samma avtal som innan? Ex obegränsat med sms 15gb surf?

mvh
Malin

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang [Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

När bindningstiden på ditt abonnemang går ut så fortsätter ditt abonnemang att rulla på som vanligt. Den skillnad som du kan märka är att eventuell kostnad för hårdvara (mobiltelefonen i sig) försvinner från fakturan, alltså kan det bli billigare.

I övrigt forsätter du ha samma villkor som tidigare vad gäller surf och samtal om du inte fått någon annan information 🙂
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 19 juni 2019
När bindningstiden på ditt abonnemang går ut så fortsätter ditt abonnemang att rulla på som vanligt. Den skillnad som du kan märka är att eventuell kostnad för hårdvara (mobiltelefonen i sig) försvinner från fakturan, alltså kan det bli billigare.

I övrigt forsätter du ha samma villkor som tidigare vad gäller surf och samtal om du inte fått någon annan information 🙂

  • Nykomling
  • 19 juni 2019
Toppen! Tack för svaret! 😊

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies