Skip to main content
Besvarat

Avsluta ett abonnemang

• 28 mars 2023
  • 4 svar
  • 39023 visningar

Jag kan omöjligt hitta hur jag blir av med mitt förr abonnemang. 07xxxxxxxx. Maria 

det går inte ringa er, inte maila… så nu får ni hitta ett annat sätt att hjälpa mig. Har ej råd med två abonnemang hos er

Bäst svar av Pettersson

@Lobo Hej,

här finns mer information om hur du kan avsluta ett abonnemang. Det enklaste är att ringa till abonnemangsavdelningen på telefonnummer 0735-300 344 - de har öppet vardagar 09.00 - 18.00. 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • Svar
  • 28 mars 2023

@Lobo Hej,

här finns mer information om hur du kan avsluta ett abonnemang. Det enklaste är att ringa till abonnemangsavdelningen på telefonnummer 0735-300 344 - de har öppet vardagar 09.00 - 18.00. 

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 5 juni 2024

Efter ett stort antal försök ger jag upp, lyckas inte bli kopplad .

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 28 november 2024

Jag ger snart upp, hur säger jag upp ett av mina abonnemang hos er? Jag har ringt och ringt er annonemangsavdelning men ni svarar inte och ringer inte tillbaka. Jag har skrivit till er och sagt upp abonnemanget skriftligt men ingen händer!!? 

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • 28 november 2024

@theresebard Hej,

uppsägningsavdelningen har öppet på telefon vardagar mellan 9 - 18. Har du ringt under dessa tider? Väntar du där i kön? 

Här finns mer information om hur du säger upp ett abonnemang: https://community.tre.se/abonnemang-45/aendra-eller-avsluta-abonnemang-790#Avsluta+abonnemang.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies