Skip to main content
Besvarat

Hur lång är uppsägningstiden?

• 7 september 2018
  • 4 svar
  • 366 visningar

• Registrerad användare
  • 2 kommentarer
Jag har ett 3 bredbandsabonnemang till min gamla iPad som jag vill säga upp. Abonnemangstiden går ut 18-10-26. När kan jag säga upp det så det inte löper vidare efter bindningstiden? Jag har köpt ny iPad utan simkort.

Bäst svar av Tristan

Hej Chrille!

Du kan säga upp ditt abonnemang redan idag om du vill, abonnemangsavdelningen har öppet 08-18, men du behöver göra det senast den 26:e september om du vill ha avslut tills dess att din bindningstid löper ut.

Alla abonnemang som är tecknade efter 1:a maj 2014 har 1 månads uppsägningstid.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

• Skribent
  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer
  • 7 september 2018
Tillägg till min egen fråga: Det framgår ingenstans på min sida hur lång uppsägningstid jag har.

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 7 september 2018
Hej Chrille!

Du kan säga upp ditt abonnemang redan idag om du vill, abonnemangsavdelningen har öppet 08-18, men du behöver göra det senast den 26:e september om du vill ha avslut tills dess att din bindningstid löper ut.

Alla abonnemang som är tecknade efter 1:a maj 2014 har 1 månads uppsägningstid.

• Skribent
  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer
  • 7 september 2018
Tackar! Då ringer jag senare.

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • 9 september 2018
Hej igen Chrille!

Fick du tag på abonnemangsavdelningen eller har du något mer som du undrar över gällande uppsägning?

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies