Skip to main content
Besvarat

Abonnemang spärrat efter betalning

  • 18 januari 2019
  • 1 svar
  • 162 visningar

Hej jag betalade igår en faktura på 468:- som var förfallen. Pengarna är dragna på mitt konto men mitt abonnemang stängdes av för 15 min. Kan ni kolla upp det. Mitt namn är Anne Lena Rydh

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Falken

Hej,

Jag citerar "Erik" från den här tråden.

"Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:

Via internetbank: upp till 3 bankdagar
Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme

Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot."

Vänligen /
Falken
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Falken
Forum|alt.badge.img+1
  • Proffs
  • 27 kommentarer
  • Svar
  • 19 januari 2019
Hej,

Jag citerar "Erik" från den här tråden.

"Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:

Via internetbank: upp till 3 bankdagar
Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme

Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot."

Vänligen /
Falken

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies