Besvarat
Abonnemang spärrat efter betalning
Hej jag betalade igår en faktura på 468:- som var förfallen. Pengarna är dragna på mitt konto men mitt abonnemang stängdes av för 15 min. Kan ni kolla upp det. Mitt namn är Anne Lena Rydh
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Falken
Hej,
Jag citerar "Erik" från den här tråden.
"Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:
Via internetbank: upp till 3 bankdagar
Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme
Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot."
Vänligen /
Falken
Visa originalJag citerar "Erik" från den här tråden.
"Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:
Via internetbank: upp till 3 bankdagar
Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme
Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot."
Vänligen /
Falken
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.