Skip to main content
Besvarat

fakturan

• 10 oktober 2022
  • 3 svar
  • 129 visningar

Hej. Jag hade inga pengar på kontot när ni drog autogiro för mig i fredags. Sen stå de att de dras dubbelt om jag ska betala den? Hur gör jag?

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Jonnap!

Ledsen för ett så sent svar, har du lyckats lösa detta ännu? Autogirot gör ett nytt försök ifall det inte funnits pengar på kontot tidigare - så ifall du betalar manuellt och att autogirot sedan drar pengarna när det finns, så blir det en dubbelbetalning.

I detta fall behöver du inte oroa dig då det belopp du betalar för mycket placeras mot din nästa faktura bara 😊

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • Svar
  • 21 oktober 2022

Hejsan @Jonnap!

Ledsen för ett så sent svar, har du lyckats lösa detta ännu? Autogirot gör ett nytt försök ifall det inte funnits pengar på kontot tidigare - så ifall du betalar manuellt och att autogirot sedan drar pengarna när det finns, så blir det en dubbelbetalning.

I detta fall behöver du inte oroa dig då det belopp du betalar för mycket placeras mot din nästa faktura bara 😊

• Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 2 november 2022

Hej jag undrar varför jag får 49kr extra i varja faktura jag får.

• Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 2 november 2022

Hej jag undrar varför jag får 49kr extra i fakturan. Jag betalar de i tid oså så jag vet inte varför det bliv så

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies