Skip to main content
Besvarat

Google bryter med Huawei - Hur kommer det att påverka mig?

• 20 maj 2019
  • 2 svar
  • 422 visningar

Hej
Hur kommer det påverka mig som har Huawei när dom har brydit med Google och inte längre har möjlighet att uppdatera?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Erik

Vi la precis upp en artikel gällande Huawei och Google där du kan läsa mer om ämnet. I skrivande stund finns det fortfarande vissa frågetecken men vi kommer naturligtvis att hålla er uppdaterade.

Huawei + Google // Hur påverkas jag?

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1047 kommentarer
  • 20 maj 2019
Hej, Här kan du läsa mer kring hur telefoner från huawei kommer ha stöd för Google play osv.

Lite oklart huruvida uppdateringar för android kommer ha fortsatt stöd. Men detta utvecklas under dagen tror jag.

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 681 kommentarer
  • Svar
  • 20 maj 2019
Vi la precis upp en artikel gällande Huawei och Google där du kan läsa mer om ämnet. I skrivande stund finns det fortfarande vissa frågetecken men vi kommer naturligtvis att hålla er uppdaterade.

Huawei + Google // Hur påverkas jag?

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies