Skip to main content
Besvarat

Surf fungerar inte på Kreta

• 6 juli 2018
  • 2 svar
  • 261 visningar

Hej.
Mitt surf fungerar inte på kreta. Har testat att starta om telefonen och det händer inget. kommer inte upp någon 3G eller 4G symbol. Både mobildata o roaming är påslaget

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland

Bäst svar av Jocke

Pettersson skrev:
Hej! Låter konstigt, men ibland händer detta. Får du täckning på mobilen? Har du någon spärr på abonnemanget mot utlandstrafik? Vet du om det har fungerat tidigare?

Jag passar på att lägga till att det finns bra och matnyttig information om du inte får någon täckning utomlands här.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2687 kommentarer
  • 7 juli 2018
Hej! Låter konstigt, men ibland händer detta. Får du täckning på mobilen? Har du någon spärr på abonnemanget mot utlandstrafik? Vet du om det har fungerat tidigare?

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • Svar
  • 12 juli 2018
Pettersson skrev:

Jag passar på att lägga till att det finns bra och matnyttig information om du inte får någon täckning utomlands här.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies