Skip to main content
Besvarat

Surf Thailand

• 8 december 2024
  • 1 svar
  • 134 visningar

Hej

Befinner mig i Thailand nu och 4 månader framöver, vad är bästa lösningen för surf efter att mina första 30 dagar(3världen) är slut? Har ni något förmånligt eller är det bättre att köpa thai e-simkort?

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan ​@B.E! 👋

Som du skriver så kan du använda 3Världen i max 30 dagar per utlandsvistelse. För att få nya 30 dagar så behöver du befinna dig med abonnemanget i Sverige igen, då nollställs det och nästa utlandsvistelse i 3Världen fungerar återigen (30 dagar). 

Ska du använda det i mer än 30 dagar så skulle jag rekommendera ett lokalt SIM-kort istället (kontantkort exempelvis) som du är inne på readan - då det annars kostar en del att roama utan 3Världen 🌎

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 9 december 2024

Hejsan ​@B.E! 👋

Som du skriver så kan du använda 3Världen i max 30 dagar per utlandsvistelse. För att få nya 30 dagar så behöver du befinna dig med abonnemanget i Sverige igen, då nollställs det och nästa utlandsvistelse i 3Världen fungerar återigen (30 dagar). 

Ska du använda det i mer än 30 dagar så skulle jag rekommendera ett lokalt SIM-kort istället (kontantkort exempelvis) som du är inne på readan - då det annars kostar en del att roama utan 3Världen 🌎

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies