Besvarat

telefonen fungerar inte i Polen

  • 27 December 2022
  • 2 svar
  • 75 visningar

Hej.  

Mitt numer 07xxxxxxxx fungerar inte nu i Polen. Jag har flyttad mitt  numer från Comviq till 3 och är inte nöjd for mitt telefonen fungerar inte. Jag har kollat och roaming är "ON" , Startade telefonen flera gånger . Vad kan jag göra? 

 

 

 

 

 

 

 

 

icon

Bäst svar av frodrik91 27 December 2022, 01:57

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Mattsbygg 

När övergick ditt nummer från Comviq till 3 ?  Antar att du haft ett tillfälligt nummer med 3 Sim-Kort tills numret va överflyttat till “3” och allt va avslutat hos “Comviq” .

Beroende på hur stor surfpott du har här hemma & att det är slutet av månaden . Så skulle jag nog tipsa om att se så inte din surf är slut . Genom att logga in på Mitt3 i app eller i webbläsare . Man ska få sms om att din surf är slut tidigare så fall också. 

Sen kan det även vara bra att se om du har 3Världen på ditt abonnemang. Det ingår i mobilabonnemangen från 20 GB → Obegränsat .Beroende på vad du har för surfpott hemma, så kan det variera över hur mycket GB surf du har i utlandet.

 

Om det inte är slut på surf , så testa och ändra mobilnät under inställningar.Och se om mobilen vill roama mot något annat mobilnät.

 

Om det inte börjar fungera för dig , så finns även 3 Kundservice nära till hands på chatt eller telefon. Här har du deras kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/ F

Kundservice hjalpte. 3 hade nån tekniskt fel. 

 

Svara