Besvarat

3Svar utomlands

  • 14 September 2018
  • 3 svar
  • 245 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hejsan,
jag har via Mitt3 stängt av mitt 3svar eftersom jag är utanför EU. Trots det har jag mottagit några 3svar. När jag kollar i mitt3 så ser det korrekt ut. Kan ni åtgärda detta i nästa faktura så att jag slipper betala kostnaderna?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre och ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bäst svar av Tretin 17 September 2018, 10:43

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Mojje!

För att se över vad som kan ha hänt med 3Svarsfunktionen och eventuella justeringar av debiterade belopp behöver du ta kontakt med Kundservice enligt länken nedan:

Kontakta oss
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej igen!

Fick du kontakt med Kundservice och kanske även besked om vad som kunde ha hänt då du trots spärr fick meddelande till 3Svar?
Användarnivå 4
Emblem +9
Halloj!

Varmt välkommen till vårt härliga community, @Mojje - jättekul att se dig här! ☺️

Det kan vara bra att veta när det kommer till ens 3Svar att om du har WiFi-samtal igång i din telefon och du har 3Svar spärrat när du befinner dig utomlands så känner inte spärren av vart du befinner dig när du kopplar upp dig mot ett WiFi-nätverk.

Du behöver däremot inte vara orolig om det händer för dig då vi inte tar ut någon kostnad för inkommande 3Svarsmeddelanden över WiFi-samtal.

Svara