Skip to main content
Hejsan,

jag har via Mitt3 stängt av mitt 3svar eftersom jag är utanför EU. Trots det har jag mottagit några 3svar. När jag kollar i mitt3 så ser det korrekt ut. Kan ni åtgärda detta i nästa faktura så att jag slipper betala kostnaderna?



bRedigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre och ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
Hej Mojje!



För att se över vad som kan ha hänt med 3Svarsfunktionen och eventuella justeringar av debiterade belopp behöver du ta kontakt med Kundservice enligt länken nedan:



Kontakta oss
Hej igen!



Fick du kontakt med Kundservice och kanske även besked om vad som kunde ha hänt då du trots spärr fick meddelande till 3Svar?
Halloj!



Varmt välkommen till vårt härliga community, @Mojje - jättekul att se dig här! ☺️



Det kan vara bra att veta när det kommer till ens 3Svar att om du har WiFi-samtal igång i din telefon och du har 3Svar spärrat när du befinner dig utomlands så känner inte spärren av vart du befinner dig när du kopplar upp dig mot ett WiFi-nätverk.



Du behöver däremot inte vara orolig om det händer för dig då vi inte tar ut någon kostnad för inkommande 3Svarsmeddelanden över WiFi-samtal.

Lämna en kommentar