Besvarat

Brev med användarnamn och lösenord

  • 12 October 2018
  • 1 svar
  • 185 visningar

Jag har fått ett brev med administratörsuppgifter och instruktioner men uppgifterna godkänns inte. Har 2 abonnemang men kan bara se ett.
Gun-Marie Freijd

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Pettersson 13 October 2018, 11:07

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

vad konstigt att användaruppgifterna inte fungerar som du har fått hem per brev. Vad händer om du testar att återställa lösenordet och anger din e-postadress som du använde vid registrering?

Alternativt kan du prova att registrera dig för Mitt3 igen och då välja att du är betalningsansvarig för abonnemang hos 3. På så sätt kan du få en ny möjlighet att skapa kontot.

Hur gick det?

Svara