Skip to main content
Hej jag har ett premiumabonnemang på Deezer nu när ”slog på den” så säger den att jag har ändrat till gratisversion jag har ju allt via 3 så hur kan den bara ändra sig och det finns ju inget som jag kan hitta att återställa den - vill verkligen inte ha reklam etc

tacksam för svar - sååå tröttsamt



Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
Hej! Detta låter konstigt. Har du testat att logga in och logga ut från appen igen? Alternativt skulle jag ringa till 3 för att felanmäla detta om du inte har gjort någon ändring, kanske har hänt något med kopplingen. Såg nämligen en till som det krånglat för här på forumet..
Hej Tua! :-)



Jag fliker in här lite snabbt för att se över hur det har gått. Det var nämligen en driftstörning kring detta där kontot inte kände av att man hade Premium hos oss. Detta ska dock vara löst. Upplever du fortfarande problem eller pinnar allt på som vanligt? 🙂

Lämna en kommentar