Besvarat

Dela data/obegränsad surf

  • 15 September 2019
  • 4 svar
  • 963 visningar

Uppdaterade nyss till Obegränsad Surf iochmed köp av iPhone 11. Då togs Delad Data bort, men nu står det att min datamängd är slut (då den fortfarande står kvar på 1gb).
Kan inte lägga till Delad Data på abonnemang.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bäst svar av Jocke 17 September 2019, 08:49

Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Välkommen till forumet @Zankah.

Om du precis förlängde med erbjudandet för iPhone 11 så försvinner dessvärre 3Delad data. Anledningen till det är eftersom datadelningen inte är kompatibel med ett abonnemang som innehåller obegränsad surf.

Det går alltid bra att kontakta oss för att se över vad du skulle kunna ta del av för lösning istället.

Vad är delad data för 49 kr, och kan ta bort den från fakturan 

Vad betyder delad data på fakturan  på 49 kr.

Kan man ta bort den

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej , @Farmormia70 

Om man tolkar det som står nedan , så kan jag gissa på att du har 3bredband Hemma och har ett extra abonnemang som är kostnaden 49 kr,som tar del av surfen du har i 3bredband Hemma . Och om man lägger till fler så blir det 49 kr mer för varje abonnemang så att säga.

 

Om man kan / vill ta bort den , så tror jag att det inte är någon bindningstid . Dock så tror jag då att man avslutar ett abonnemang som du har helt enkelt. Som tex kan vara en av familjens sim-kort och surf . Om man tar bort den så att säga .

https://www.tre.se/handla/tjanster/3dela-data

 

Vad kostar 3Dela data?

“Det ingår kostnadsfritt i alla våra abonnemang från 5 GB förutom 3Bredband Hemma. För de första två abonnemangen betalar du bara 49 kr/mån, därefter kan du själva enkelt lägga till fler abonnemang för 49 kr/mån och abonnemang.”

 

 

Mvh F

Svara