Besvarat

Felmeddelande vid köp av surf

  • 24 september 2018
  • 1 svar
  • 60 visningar

När jag ska bekräfta köp av surf får jag att oväntat fel uppstått.
har försöt 10 ggr hoppas att det inte genererat i nya köp.
vad ska jag göra, vill ha surfen nu,

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bästa svar av Tristan 24 september 2018, 07:46

Hej Elisa!

Vänta drygt 10 minuter och ta sedan kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 när de öppnar kl 08:00 så kan du få hjälp med att lägga till surf och kontrollera vad som skett.
Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Elisa!

Vänta drygt 10 minuter och ta sedan kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 när de öppnar kl 08:00 så kan du få hjälp med att lägga till surf och kontrollera vad som skett.

Svara