När jag ska bekräfta köp av surf får jag att oväntat fel uppstått.
har försöt 10 ggr hoppas att det inte genererat i nya köp.
vad ska jag göra, vill ha surfen nu,
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
Svar
Felmeddelande vid köp av surf
Bäst svar av Tristan
Hej Elisa!
Vänta drygt 10 minuter och ta sedan kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 när de öppnar kl 08:00 så kan du få hjälp med att lägga till surf och kontrollera vad som skett.
Vänta drygt 10 minuter och ta sedan kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 när de öppnar kl 08:00 så kan du få hjälp med att lägga till surf och kontrollera vad som skett.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
