Besvarat

Felmeddelande vid köp av surf via Mitt3

  • 16 juli 2019
  • 1 svar
  • 15 visningar

Varför går det inte att fylla på surfen från mitt3? Har försökt fylla på surfen 4 gånger, det står bara ”ett oväntat fel har uppstått”.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bästa svar av Jocke 17 juli 2019, 10:18

Hej @Stenhög och välkommen till 3Community.

Det är svårt att svara på såhär på rak arm. Är detta första gången det händer för dig?

Prova gärna att genomföra köpet direkt via Mitt3-appen, fungerar inte det. Prova att logga in via en webbläsare på din dator och genomför köpet direkt där ifrån.

Gör detta ingen skillnad är min rekommendation till dig att kontakta kundservice för att se över att allt är inställt korrekt med ditt abonnemang.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @Stenhög och välkommen till 3Community.

Det är svårt att svara på såhär på rak arm. Är detta första gången det händer för dig?

Prova gärna att genomföra köpet direkt via Mitt3-appen, fungerar inte det. Prova att logga in via en webbläsare på din dator och genomför köpet direkt där ifrån.

Gör detta ingen skillnad är min rekommendation till dig att kontakta kundservice för att se över att allt är inställt korrekt med ditt abonnemang.

Svara