Skip to main content
Besvarat

Hur höjer jag min kostnadskontroll?

  • 28 mars 2018
  • 1 svar
  • 1875 visningar

Hej,
min dotter Sofia är i USA. Hon har haft en för låg kostnadskontroll, 200kr. Nu kan vi inte komma i kontakt med henne. Jag har via mitt 3 höjt beloppet, men det verkar inte fungera. Jag försökte komma fram via kundtjänsten. Efter dyra 25 ministerkommitté vi fram bara för att någon kopplade bort oss. Uselt!!
vänligen ordna detta snarast så att vi kan komma i kontakt med vår dotter.
Arg kund.
Jonad Eliasson

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Erik

Hej och välkommen till 3Community!
Jag vill börja med att nämna att vi av säkerhetsskäl har redigerat din fråga då det inte får innehålla personlig information så som telefonnummer. Du finner mer information om forumets riktlinjer här.
Ber om ursäkt för att du kopplades bort, det är naturligtvis inte meningen. Men kanon att du hittade hit, vi ska se till att hitta en lösning på problemet tillsammans.

Vad vi kan se så är kostnadskontrollen höjd och det finns inga spärrar eller inställningar på abonnemanget som skulle förhindra din dotter att ringa eller ta emot samtal. Det låter (och ser ut som) som att hon inte har någon täckning på platsen som hon befinner sig på eller så får hennes mobil inte kontakt med det nätet. I dessa situationer räcker det med en enkel omstart av mobilen. Om du har möjlighet att förmedla detta till henne på något sätt, ex. facebook eller mail så bör problemet vara löst så fort hon startar om sin mobil.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 683 kommentarer
  • Svar
  • 28 mars 2018
Hej och välkommen till 3Community!
Jag vill börja med att nämna att vi av säkerhetsskäl har redigerat din fråga då det inte får innehålla personlig information så som telefonnummer. Du finner mer information om forumets riktlinjer här.
Ber om ursäkt för att du kopplades bort, det är naturligtvis inte meningen. Men kanon att du hittade hit, vi ska se till att hitta en lösning på problemet tillsammans.

Vad vi kan se så är kostnadskontrollen höjd och det finns inga spärrar eller inställningar på abonnemanget som skulle förhindra din dotter att ringa eller ta emot samtal. Det låter (och ser ut som) som att hon inte har någon täckning på platsen som hon befinner sig på eller så får hennes mobil inte kontakt med det nätet. I dessa situationer räcker det med en enkel omstart av mobilen. Om du har möjlighet att förmedla detta till henne på något sätt, ex. facebook eller mail så bör problemet vara löst så fort hon startar om sin mobil.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies