Besvarat

Hur mycket surf har jag kvar på kontantkortet?

  • 28 July 2018
  • 1 svar
  • 5203 visningar

Var inne på tre butik och skaffade ett kontantkort med 200GB surf till mina hyresgästers wi-fi i sommarstugan. Hur kan man se kvarvarande saldo efter den första hyresgästen? Behöver jag ladda mer? Försökte att registrera kontantkortet på mitt tre men det bara kom upp att kortet redan var aktivt???
icon

Bäst svar av Johnny 30 July 2018, 12:16

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Boamark, och varmt välkommen till 3Community!

Du kan se kvarvarande surfmängd genom att logga in på Mitt3. Om kontantkortet är oregistrerat så ska det gå att registrera det på din befintliga Mitt3-inloggning, men det låter som att det inte riktigt gick vägen när du försökte.

I det fallet så rekommenderar jag dig att pröva att skapa en användare på Mitt3 för det specifika kontantkortet. Du kan läsa mer om det här. Om du där får ett felmeddelande om att en inloggning redan finns så klickar du istället på "glömt ditt lösenord". Då kommer ett nytt lösenord till Mitt3 att skickas ut som ett SMS. Du kan enklast läsa av detta genom att sätta SIM-kortet i en mobiltelefon, men du kan även komma åt det genom att logga in på webbgränssnittet till din router.

Svara