Skip to main content
Besvarat

Kan inte logga in på Mitt3

• 22 oktober 2023
  • 1 svar
  • 391 visningar

När jag försöker logga in på mina sidor. 

1 kan inte logga in via mina sidor den tjänsten är “skuggad “

2  När jag försöker logga in med email adress får jag besked konto inte finns. 

3 När jag försöker skapa nytt konto får jag besked att Mejladressen redan finns fast fick precis besked ju att den inte finns. 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Bengt Bostöm! 👋

Ledsen för strulet med att logga in på Mitt3.

När du menar att tjänsten är skuggad, syftar du på mobilappen? Det kan vara så att den behöver uppdateras i sådana fall. Om jag var du hade jag tagit bort appen och laddat ned den på nytt - därefter testa logga in med bankID.

Ifall du försöker logga in via en webbläsare när du beskriver att det inte går med e-mailadressen, testa gärna att logga in med BankID istället - då det är det absolut smidigaste inloggningsmetoden. 😊

Återkom ifall det fortfarande inte fungerar!

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 23 oktober 2023

Hejsan @Bengt Bostöm! 👋

Ledsen för strulet med att logga in på Mitt3.

När du menar att tjänsten är skuggad, syftar du på mobilappen? Det kan vara så att den behöver uppdateras i sådana fall. Om jag var du hade jag tagit bort appen och laddat ned den på nytt - därefter testa logga in med bankID.

Ifall du försöker logga in via en webbläsare när du beskriver att det inte går med e-mailadressen, testa gärna att logga in med BankID istället - då det är det absolut smidigaste inloggningsmetoden. 😊

Återkom ifall det fortfarande inte fungerar!

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies