Besvarat

Köpbekräftelse av Apple Watch

  • 2 October 2018
  • 2 svar
  • 430 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej

Beställde AW4 (gps+lte) den 18 sept, men fortfarande inte fått ngt bekräftelse via sms eller epost. När jag ringde Tre support sa de att de kan se att beställningen har gjorts och de sa att man skulle skicka bekräftelse igen, men fortfarande ingenting. Nu att 2 veckor har gått, har jag ingen aning om jag ska få min AW4 från Tre. Jag undrar om det är bäst att köpa det via en (nät)butik och sen komma tillbaka till Tre för att koppla upp den.
Min sista hopp är nu detta forum och få skriftligt en bekräftelse att klockan är beställd. Det skulle också vara en lättnad att veta vad snitt väntetid är på klockan.


[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bäst svar av Pettersson 2 October 2018, 19:21

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Nu jobbar jag visserligen inte på 3 - men vad gäller leveranstid av Apple Watch så är det en ganska svår fråga. Apple brukar inte vara speciellt öppna vad gäller leveranstider till operatörerna när produkterna är slut i lager. Spontant skulle jag dock tippa på allt ifrån 1-4 veckor är rimligt.

Vad gäller skriftlig bekräftelse, är det nog enklast att få en sådan om du skriver till 3. Det kan du göra här. Antingen via e-mail eller chatt.

Håller tummarna för att du får klockan inom kort! ⌚️☺️
Hejsan.
Hur går det med leveranserna på Apple Watch 4 egentligen?
Leveranstiderna på apple.se är nere på 1-2 veckor och har varit så en längre tid men min beställning har ännu ej skickats (nära en månad sedan jag beställde).

Kan vi kanske få lite info om vad som händer?

Svara