Skip to main content
Besvarat

Mobildata

  • March 28, 2019
  • 1 svar
  • 150 visningar

Varför uppdateras inte mobildata i appen. Har nu varit samma förbrukning i en vecka.

Bäst svar av Nils

Halloj @Krikar och varmt välkommen till 3Community! 🙂

Det låter märkligt! Har du testat att starta om telefonen först och främst för att se om det på något sätt hängt sig? Annars kan du alltid logga in på tre.se/Mitt3 och smidigt se din användning direkt där.

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • Svar
  • April 1, 2019
Halloj @Krikar och varmt välkommen till 3Community! 🙂

Det låter märkligt! Har du testat att starta om telefonen först och främst för att se om det på något sätt hängt sig? Annars kan du alltid logga in på tre.se/Mitt3 och smidigt se din användning direkt där.