jag fick ett samtal om 3månader gratis användning av deezer och att om jag inte gilla den så var det bara att säga upp.
Jag sa upp deezer den 14/5-19 via appen Mitt3, den ligger kvar som uppsagd/inaktiv. Men ändÃ¥ sÃ¥ fÃ¥r jag fortfarande betala för det! Det stÃ¥r klart och tydligt att tjänsten är uppsagd.Â
och ah, klantigt av mig att inte dubbelkolla fakturorna eftersom jag har e faktura.Â
vilket sÃ¥klart är dumt av mig. Men är det rimligt att inte ens be om ursäkt för att jag lagt ut typ 500:- pÃ¥ nÃ¥got jag inte ens ville ha. En liten kompensering hade man väl kunnat ge mig? Att jag inte behöver betala för min försäkring pÃ¥ nÃ¥n mÃ¥nad. NÃ¥gon som har erfarenhet av detta?Â
eller är jag girig som ber om kompensation när jag själv missat att det fortfarande dras frÃ¥n fakturan?Â
Â
vad gör jag? Tips
Â
ÃRedigerat] - Ämnet har flyttats till VÃ¥ra tjänster och appar