Skip to main content

jag fick ett samtal om 3månader gratis användning av deezer och att om jag inte gilla den så var det bara att säga upp.
Jag sa upp deezer den 14/5-19 via appen Mitt3, den ligger kvar som uppsagd/inaktiv. Men ändå så får jag fortfarande betala för det! Det står klart och tydligt att tjänsten är uppsagd. 
och ah, klantigt av mig att inte dubbelkolla fakturorna eftersom jag har e faktura. 
vilket såklart är dumt av mig. Men är det rimligt att inte ens be om ursäkt för att jag lagt ut typ 500:- på något jag inte ens ville ha. En liten kompensering hade man väl kunnat ge mig? Att jag inte behöver betala för min försäkring på nån månad. Någon som har erfarenhet av detta? 

eller är jag girig som ber om kompensation när jag själv missat att det fortfarande dras från fakturan? 
 

vad gör jag? Tips

 

ÃRedigerat] - Ämnet har flyttats till VÃ¥ra tjänster och appar

Ring kundtjänst  och förklara problemet, samt att du vill ha tillbaka pengarna som du ev. betalat in för mycket. Brukar funka, kundtjänsten är väldigt hjälpsamma och trvliga.

 

MVH

Minipini


Lämna en kommentar